Regn & Rusk.


idag är det riktigt trist väder. regnet bara öser ner. igår var det ju helt underbart väder- nästan vår.

Sitter här hemma i min ensamhet, älskling kommer inte hem på sin lunch, utan ska äta med klasskompisarna på pastastället. Snart kommer Elin hit och lämnar Tuva, hon ska v ara här en stund medans Elin tatuerar sig * avis * .. Vet inte vad jag ska hitta på med dom små jyckarna, skulle ju vilja ta en promenad, men somsagt, vädret! Dom får väl helt enkelt leka här inne :P

Börjar kobba halv 4 idag, kort pass. Väldigt skönt! Bara 5 timmar. Hoppas jag jobbar med Sanja ikväll!

Kom på igår när jag var ledig att det är väldigt tråkigt att vara ledig! usch och fy! Hade sjukt tråkigt igår, gjorde inget alls. jag och älskling traskade iväg till ICA kl9 ch köpte frukt till en fruktsallad, det enda jag gjorde igår :P haha.
 
Neh. ska väl försöka göra något vettigt!

hare bra.


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0