blame.


Helgen har varit väldigt bra. I fredags vad älskling och jag barnvakt till Alexander. Vi mös med film och chips. I lördags var det inflyttningsfest hos emma.e, nyktert för min del men trevligt iaf ;) Kan ju vara lite roligt att lyssna och kolla på alla fyllisar :P Älskling gick på statt medans jag cyklade hem till mor och sov...
Igår var jag barnvakt igen och bakade en massa kanelbullar, dom blev så goooda så :D haha.

Ikväll ska jag jobba, så vi hoppas på en massa snälla kunder :) haha.

Usch vad dålig jag e på att blogga. Vet inte alls vad jag ska skriva!! Ska väl ta och hoppa in i duschen och sen försöka äta något som förhoppningsvis får stanna kvar i magen! Inte kul att jobba på tom mage inte.

Saknar min älskling, blir åter igen en vecka utan honom! :(

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0