helg då.


Äntligen helg så man får umgås med älskling lite! :) Jag har ju sovit hos mor min hela veckan och han i hulta. Ikväll ska vi vara b-vakt åt Alexander när mor ska jobba natt. Vet inte om vi tar en sväng till Poyan, Malin och lilla Linnea eller om vi myser här på hallandsgatan- Återstår att se.

I morgon kanske det blir en sväng till Emma.e på inflyttningsfest? Kan ju inte dricka alko men kan ju vara lite trevligt iaf.
Nu har jag inte jobb förrens på Måndag - långledig. Men vem vet, dom kanske ringer. Hope so. Behöver pengarna. Och så är det ju faktisk ganska kul! Mindre kul att det kommer vissa idioter och handlar av mig, att dom inte bara kan ta en annan kassa när dom vet vad jag tycker om dom! Blääk!

Nu ska jag hoppa in i duschen, fast först blir det nog ett samtal till Älsklingen- vi har ju faktiskt inte pratat idag. Sen var det prat om att baka bullar?

Ha en kanon helg!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0