Siffror.


Haha, hela mitt huvud vimmlar av siffror efter att ha jobbat idag! 4666 tex, det slår man in om någon handlar gul lök ;) allt har ju olika PLU nr som det heter. Hoppas alla sitter i huvudet snart, jobbigt att leta hela tiden ju! stress.
Jobbade till halv 1 idag, sen gick jag till farfar i regnet så fick jag skjuts av honom hem till mor min. Snäll som vanligt min farfar. I morrn börjar jag jobba halv 9 till 2, nästan så man längtar till att börja :) Så har jag då aldrig känt inför att jobba förr!

Sitter och lyssnar på Dido- white flage, gammal goding som fortfarande funkar :) Väntar på att maten - köttförsås - ska bli klar så vi kan äta :) Så kommer Älsklingen och äter också!

För övrigt händer inte så där himmla mycket - som vanligt med andra ord :) Är iaf otroligt skönt att komma igång och jobba nu igen, och med något NYTT :D

Hare bra!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: emma.e

Tycker absolut att vi tar en kväll snart, bara du och jag ;) Haha. Kul att det går bra på nya jobbet, får komma och handla någon dag av dig ;) Puss

2008-07-07 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0