snart ultraljud =)


Som vi längtar nu!!! Ultraljud på Torsdag. Ska bli riktigt kul att se den lilla och få veta mer exakt när h*n planerar att komma ut! =) och få lite bilder. kulkul!

Sitter hemma hos mor min, vi har nyss grillat och ätit en massa gott! Kan det bli bättre än så här i det härliga vädret! Älskling skulle komma förut vi 6, men hans bil gick naturligtvis sönder så han kommer senare.. förhoppningsvis! I morgon ska jag åka med Mor,Henrik och Alexander till Reymyre på marknad =) och om vädret tillåter blir det väl bad någonstans också.

Någon som vet hur vädret ska bli till helgen? Då åker vi ju till skara sommarland, vore nice om det var fint väder då!!
 
Kommit på att jag är riktigt sabla dålig på att skriva roliga blogginlägg. Vet massor av folk som skriver så roligt, finns ju liksom dom som tjänar pengar på sitt bloggande ;P Jaja, ni får ge mig tips på vad man kan skriva om! Om det ens är någon som läser. Ha ha.

Nu ska jag ta en dusch tror jag! Och invänta min kärlekskarl ;) haha.

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0