Veckorna går.


ojoj vad veckorna går fort. Konstigt med tanke på att jag inte gör så där värst mycket. Slappar ute i Hulta och tar dagen som den kommer. Och spyr såklart ;) Att det inte bara kan få gå över tycker man? men nejdå, ska väl vara så här i 23 veckor till!
Kan inte fatta att jag redan är gravid i vecka 17! Tiden går otroligt fort, snart halvvägs ju :) Och snart det efterlängtade ultraljudet :D

har varit barnvakt åt Alexander idag, vi har byggt lego och haft oss. Min mor var hos frissan och gjorde sig fin, och snäll är hon minsann också, hon har bokat tid för klippning och färgning åt mig på onsdag som hon betalar :D Hon tyckte jag såg ut som en "gammal älg" i huvudet :) och att jag behövde göra något kul! Det tackar man för :D verkliigen!!

I morrn är det fredag, då blire besök hos Poyan,malin och lilla Linnea i vanlig ordning! Dom har fixat klart sin övervåning nu så det bli väl film där uppe, och pizza? :)

Ne, nu ska jag gå och busa lite med min älskliing som är i lillstugan! Eller ne, jag ska ringa min söta farmor först och säga att hon får besök i helgen av oss :) Som hon tjatat om det :P hehe.

Ha en bra helg allihopa!

KramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0