Willys.

ujuj, haha. Jag började igår jobba på Willys :) Kommer alltså under sommaren sitta i kassan på Willys. Så kom och handla av mig :P Riktigt kul faktiskt. Många nummer att komma ihåg i huvdet som ska knappas in, men dom sätter sig nog i huvudet snart. Om jag säger så här, 100 ggr roligare än alla dessa gamlingar som man har jobbat med i alla dessa år!!!

Sitter just nu hos Mor min, ska sova här eftersom jag börjar jobba klockan 8 i morgon ( vilket betyder att jag måste ju upp kl 5.30 för att spy och ha mig. Kul att vara gravid, jaaadå )
Idag har Älskling och jag varit och hälsat på min lilla farmor i Vingåker. Ätit god mat och gått en liten promenad med vovvarna.

Ny vecka i morrn då, vilket betyder att man inte ser Älskling så värst mycket. Bara jobbar och jobbar. Fast det kommer ju faktiskt jag också att göra nu så ;)

Nu ska jag ta mig en banan och lägga mig och läsa, sen sussa sött minsann!

Gonatt på er!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt Johanna. De visste jag inte. Lycka till där får man ju säga och så kommer jag och handlar :P

2008-07-07 @ 12:03:28
Postat av: Emma

Oj glömde skriva mitt namn, emma. e ;)

2008-07-07 @ 12:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0