Livet som gravid ( än så länge )


Mja, inte är det lätt att vara gravid inte. Säkert inte att vara den "gravida " mannen heller - Martin i detta fall.

*Jag mår illa som ett as - oftast. Vilket betyder att jag inte akan äta så värst mycket, heller inte vad som helst. Spy är ju inte    heller så värst kul om man säger. Speciellt inte när man har gjort det i sisådär 6 veckor.

* Jag har blivit HÅRIG! Man kan tydligen bli det.. Och då måste jag ju såklart bli det. Håret har satt sig så fint på magen. Vilken tur att det försvinner sen!!! Vill ju inte se ut som en gorilla.

* jag kan inte sova på mage - mina tuttar gör allt för ont då! Råkar jag komma emot någonstans med dom så gör det sviiinont! Smärta. Och bara det räcker ju inte, måste ju redan börja LÄCKA bröstmjölk också - såklart. Fins med en fläck på tröjan! :/

Och mycket mer därtill jag kan lova. Och somsagt, stackars Martin. En illamående, hårig och bröstläckande tjej. Som dessutom inte är på så gott humör! :( Älskar honom för att han står ut med mig.

Och jag är bara i veck 14! Hur ska detta sluta? :P




Kommentarer
Postat av: moa

Stå ut syster, du vet vad som väntar i december :D

2008-06-23 @ 17:17:21
URL: http://metrobloggen.se/moamokvist
Postat av: Sandra

Fan va du GNÄLLER! Du har ju själv satt dig i den situationen då får du väl ta smällen!

2008-10-14 @ 18:46:31
Postat av: Svar till Sandra??

Haha, jag gnäller hur mycket jag vill! Bara för att jag själv bestämt att bli gravid betyder det inte att det är lätt! Kom tillbaks när du själv har varit gravid ;)

2008-10-15 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0