Norpan


Sitter nu hemma och väntar på att klockan ska bli kvart i elva. Då ska jag iväg på ett ärende. Har mycket att göra idag! Puuh! Tur att jag inte mår så illa idag då... Fast man ska ju aldrig säga aldrig, spenderade ju hela tågresan på toan : / men mår ju oftast illa som tre ägg på morgonen :P Börjar liksom bli van.

Väntar också på att Älskling ska skicka bilder på lilla Linnea, han hade fått det på sin mejl av Poyan.. Är så nyfiken :) Och i morrn får vi se henne på riktigt.. ooooh så mysigt med en liten bebbe. ska handla något sött litet gosedjur till henne idag tänkte jag :) Om jag hinner med det vill säga, ska ju ha mina ögon på bror Alexander  :) busen nr 1! Måste handla något till honom snart oxå, han blir ju 6 år på lördag! :O

ooooh nu kom bilderna! SÅ SÖT! Nu vill jag också!

Nee, nu ska jag fixa litem sen cykla iväg!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0