På hallandsgatan!


Sitter här hemma hos min mor och surfar lite ;) Inte så ofta man gör det nu förtiden. Detsamma när det gäller bloggandet. Vet liksom inte vad jag ska skriva om... Händer inte så mycket just nu..
Har nyss gjort pannkakor till bror och mig, det var riktigt mumma.

Hm, vad gjorde vi på midsommar då? På dagen var vi i Hulta och åt gott och kollade på folk som dansade kring stången. Nästa år måste väl en annan också dansa :) Då ska ju om allt går som det ska vår lille vara 6 månader ( känns konstigt att skriva det ) hehe. På kvällen åkte vi till Emma.e och grillade. Var lite folk där som man inte träffar så ofta, bland annat Emma.h, så fick jag träffa hennes karl, han var en trevlig prick :D

Och så i lördags föddes ÄNTLIGEN Poyan och Malins lilla Linnea :) Vi fick en bild på henne igår över telefon, en riktig liten pralin! :) Längtar tills vi får se henne. Men för oss dröjer det innan vi får se vår lille. Men har iaf sett den på ultraljud, inte för att man såg så mycket, mest det lilla hjärtat som slog :D Tiden går lite sakta tycker jag, bara V.15 ju!!!! Jaja, snart halvvägs iaf.

Ne, nu ska jag ringa min farfar och fråga om lilla Tone kan vara där i morgon, ska nämligen till Norrköping och fixa lite saker och sen till IKEA med Mor,Henrik,Tomas och Alexander. trevligt! :)

Ha det bra i det regninga vädret :/

KramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0