Har du sett finare hund? oj, förlåt, FULARE! :)



Det roliga med Tone är att hon kan vara både otroligt söt, och otroligt ful! :) inte alla hundar som kan det inte!

                         image19


Kom nyss hem ifrån Elin. Vi skulle kolla på film, men den visade sig vara riktigt dålig! Så ist blev det skitsanck och för saltade popcorn ;) inte jag som saltade, nee inte alls. Och tone var fullständigt galen! Som hon alltid är med Elin & Tuva. Lät dom inte vara i fred en sekund med sin tunga.. nej nej! :) lilla lill fisen.

Och snart är det fredag!!! Vilket betyder att hjärtat mitt kommer hem ju! Saknar honom massor nu ju!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Seinfeld! Sen ska jag väl sussa! :D

hare så bra eller så! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0