Linköping


I morse var jag & Tone ute & sprang det fösta vi gjorde på morgonen :) så skönt! Sen blev det till att duscha och kasta i sig frulle. Vid 11 kom Poyan & Malin ( & bebismagen ) så åkte vi till Ikea i linköping, dom skulle köpa en massa bebistillbehör, vilket jag såklart tyckte var väldigt kul :) Vi hanlade bara lite småkrafs, ljus bland annat :)
en väldigt trevlig dag iaf! Nu får den där lilla bebben ta & komma ut tycker jag! :D

Älskling är sjuk, jätteförkyld stackarn! Så när vi kom hem vilade vi lite. Nu ska jag snart och köpa cocca cola, sen blir det film ( The Mist ) ska vara jättebra, och verkar jättebra, så blir toppen! :)

I morrn natt och måndag natt ska jag jobba! Länge sen jag jobbade natt nu, ska bli härligt! Mkt hellre det är på dagen! Måste ju värma upp för i sommar! :)

Ne, cola var det.

ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0