Spinga springa!


Pust & stön. I morse sprang jag & älskling runt strömmen, 2 varv  :) Tone var också med. har införskaffat mig ett par löparskor ;) eller älskling har köpt dom till mig.. Nu ska vi bli tränade :P hah. Riktigt slönt faktiskt. Så ska Sanja & jag från jobbet börja träna, hälsostudion? jaja, visar sig vad det blir.

Älskling åkte nyss till Kholm, han ska vara där tills på fredag :O en hel vecka! Hur ska det gå? vara ensam hemma i en vecka.. Blir en utmaning! Tur att jag har Tone.

Snart ska jag och jobba, bara 5 timmar :) skönt. Inne på min 4:e kväll nu, lite trist! Men i morrn är jag ledig. Som jag vet i vilket fall!

Ikväll blir det film med Elin, eller??? :)

Nu ska jag locka håret.

Puss&Kram
                                      EN bild på min långnäsa till hund! :D
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0