Staffbesök = finbesök :)

Hej alla ( några ) som läser min blogg!

Ikväll är goa Geppe på besök. Alex kom med honom vid 5 snåret, han ska vara här till 8. Så mysigt att ha en staffe här hemma. Love till honom.

                    image20

Har jobbat ett par timmar idag också, efter det blev det "storstädning" här hemma, rensade i skåp osv. Och så gick jag ner på stan och köpte nya gardiner. Så fint så nu! :)

Ikväll blir det lugna gatan här. Tänkte ta mig ett dopp i det blå nu ( om det vore så väl ) Får nöja mig med badkaret. Mkt skum ska jag ha :D

I morgon börjar jag kl 1, så sovmorgon för min del! Sen är det PÅSK.. Påskägg till mig tack ;) nejdå.

Ha en bra kväll! 

PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0