Trött i skallen.


ujuj. Sitter på jobbet nu! trött som tre stockar. den här tiden är värst när man jobbar natt minsann. Lugna gatan här inatt må jag säga. menmen, ska väl inte klaga.. Kan ju vara massor med.
 
Saknar min älskling gör jag också.. Som ligger och sover :) asvundsjuk som jag är.

Snart är det påsk, då får man påskägg och påskmat :) Vi kommer antadligen, som det verkar nu spenadera större delen av påsken i kholm.. trevligt! Älsklii ska väl festa någon dag i helgen, får väl se vad jag kan hitta på dårå. visar sig.

Nehe, om jag ska ta och dra mig tillbaks till mina arbetskamrater som sitter framför tvn. Tycker allt att klockan kan bli 5 nu, då är det dags fär rond, då rullar tilden på bra. Fast ska väl inte ljuga, allra helst tycker jag den kan vara 6.45 ;) för då slutar jag. Då ska jag springa hem till älskliinng och sängen :)

Hoppas ni sover sött!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0