Flyga för första gången!


Ikväll ska min kära lillebror flyga till turkiet med sin pappa m. familj. Blir första gången lillkillen flyger :) spännande för honom. Hoppas allt ska gå bra. Otäckt när folk flyger tycker jag, och desto mer när det är lillebror som fllyger såklart. Hoppas han får det härligt där nere med alla turkar :D

                     image23

Var ett tag sen jag skrev nu. Glömmer bort att jag har en blogg ju :) Igår var jag hos frissan och klippte mig och färgade håret. Får väl duga, men kan inte påstå att det var så jag hade tänkt mig. som alltid med andra ord :D
Har nyss suttit ute på gården med Älskling, Tone och katterna. Så mysigt så. En härlig vårdag idag minsann.

Ska snart springa ner på stan och inhandla lite grejer. Sen klockan 4 åker vi till kholm. Vi åker med Malin, snällt snällt. Vad som händer och sker ikväll vet jag inte än. Kan tänka mig att vi kommer umgås med Poyan och Malin. Imorgon ska älskling bygga med Poyan så jag ska väl umgås lite med mor min som det ser ut. Så kalas på kvällen för Emma.e som fyller 21år. Gammla vi börjar bli nu :/ haha. Tyckte nyss man var 16år. jaja.

Nu ska jag fixa lite.

Ha en bra helg allesammans!

KramKram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0