Kom hem igår!


Har varit i kholm sen i Tisdags. var meningen att jag bara skulle vara där i en natt, men blev vist fem nätter :) har varit så OTROLIGT skönt att vara hos mor och henrik. Konstigt nog så har illamåendet varit lindrigare. Värlifr skönt som ni säkert förstår. Stormtrvis i deras mysiga hus också :) och bara att öppna dörren för Tone så kan hon springa ute som hon vill. Så där och i Hulta kommer jag finnas i sommar :)


image28

Konungen Luzhifer på bilden minsann. Han tror att han är störst, bäst och vackrast! :)


Kom somsagt hem igår, tycker illamåendet genast kom tillbaks mer :/ usch. Måste nästan sitta i huvudet också? När jag är hemma så är jag ju själv hela dagarna, känner ingen här och känner mig som en fånge i mitt eget hem. Inte alls kul. Jag vill bo i kholm!!!! Men få vänta i ett år iafm eller kanske lite mindre förhoppningsvis.

Och tja, graviditen rullar ju på för fullt. Såg lite bilder på hur fostret ser ut nu :D som en liiiiiten bebis. hehe. tycker mig skymta en liiiten kula, men är kanske säkert bara önsketänkade :) hehe.
 Nästa vecka är det inskrivning. tiden går fort. Och Poyan och Malin ska snart få ut sin lille bebis :) Ska bli jättekul.

Och Tone har börjat löpa! Mindre kul. Hatar att behöva sätta på och ta av den där gamla trosan! hah. Så inget bus för henne med någon pojkkille inte :)

Ne. Nu ska jag försöka rycka upp mig och göra något åt detta!!

tycker det  borde bli helg snart! Då har älskling två dagars ledigt innan han börjar jobba på ericsson och vi ska tillbringa den tiden i Hulta. Hoppas på fiint väder!

Krampåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0