Lördag!


Ja, tiden går fort. Eller veckorna går fort!

Idag har jag inte gjort ett skvatt, som vanligt. Orkar inte göra något. Illamåendet har helt enkelt tagit över mitt liv :/ Men vad gör man inte för en framtida knodd? Måste i vilket fall ringa läkaren på Måndag och se till att jag får nya tabletter, för dessa hjälper inte längre, mår precis lika illa som innan jag fick dom. Och längre sjukskrivning blir det nog också för den delen. Blääk.

                                 image24

Ikväll ska vi äta tacopaj, eller jag ska väl iaf försöka äta :) Slutar nog med att Älsklingen äter upp det mesta.
Igår var vi somsagt på MVC på informationsmöte för oss gravida. Var väl intressant i sig, men barnmorskan var otroligt tråkig. Vi fick en del papper och en bok, och sånt är ju kul. Nästa möte är inskrivningen som sker den 3 juni, känns som evigheter tills dess. Då ska det tas en del prover och det ska kännas på livmodern :P Svärmor förljer med. Älskling har ju tyvärr börjat jobba då. Men det blir nog toppen.

Sitter i vanlig ordning och lyssnar på "håll mitt hjärta" Så otroligt underbar låt, lyssna om ni inte redan har gjort det. Tyckte inte om den först, men nu har den fastnat helt enkelt.

Ikväll blir det skräckfilm och mys i soffan. Sen slutar det nog i vanlig ordning att jag går tills sängs ganska tidigt för att slippa känna illamåendet. Kul! :/

ha en trevlig lördagskväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0