Orkat mig ut!

ujuj, har lyckats ta mig ut på en liten peromenad med Tone idag. Hon blev väl chockad, är bara husse som går promenader med henne nu för tiden ju... Så det känns ju bra!

Så ringde chefen, hon har gett allt mitt jobb i sommar till någon annan, så blir nog sjukskrivning hela sommaren för min del. kul, not! Men kanske bra också, skulle nog bli väldigt svårt för mig att jobba. Känns ju iaf bra att chefen är så pass förstående som hon är också. Sa att jag är välkommen tilbaks när jag mår bättre.

Sitter här och väntar på att Martin ska komma hem från skolan. Vad vi ska göra vet jag inte. blir väl inget speciellt med tanka på mitt mående :/ .... Jaja, ska faktiskt sluta gnälla så mycket nu :) Jag är såklart glad också, mår ju inte illa utan anledning. Men fy och usch så jobbigt det är att må illa dygntet runt. INGET man vänjer sig vid!

Aja. Ha en skön eftermiddag! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0