Regn och åter igen regn.


Vilket tråkigt väder vi har fått. Fast måste erkänna att det är ganska så skönt för en annan som bara ligger inne och spyr hela dagarna. Då får man inte dåligt samvete över att vara inne.

Idag börjar min mor och henrik att flytta till huset. tråkigt att man ska må så pass dåligt så att man inte ska orka hjälpa till :/ ...

Igår sprang älsklingen min Grabbhalvan. Han var så duktig så :) Jag och Tone stog och hejjade på honom! haha.
Idag klockan halv tre ska vi till MVC på informationsmöte, spännande. Måste fylla på busskortet innan kom jag på nu :/ Annars får man ju betala 80 spänn tur och retur/per person! suck.

Ne, nu ska jag passa på och duscha och äta frukost medans tabletten funkar ganska bra. blääk!

Ha en tervlig helg allihopa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0