Solen lyser och jag är inne...


... Fan så tråkigt alltså! Orkar inte ett skit. Bara ligga här inne och tycka synd om mig själv, och sitta en sväng på balkongen. Roligt liv! Om detta skit bara kunde gå över, så man kanske kan uppskatta och njuta av att man är gravid!!! Nu är ju allt bara jobbigt...

I helgen åker vi till kholm, hoppas det blir bättre när vi är där, som sist. Annars vet jag inte vad jag gör. Och sjukskrivningen är bara denna vecka ut. HUR ska jag kunna jobba? Jag kan inte fatta det. Suck säger jag bara.

Ne, nu ska jag ta mig en smoothie, verkar vara det enda som får stanna kvar i min mage.

Positiv jag är då! inte.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

^_^ lägg din röst på dagens Henrik Utmanar :)

2008-05-28 @ 11:18:59
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jag håller tummarna för att de blir bättre snart. kan inte vara roligt du.. =/

2008-05-28 @ 11:41:51
URL: http://jelindfors.blogg.se
Postat av: EmmaH

stackars dig johanna, tänker mycket på dig!

2008-05-29 @ 11:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0