Uppe med tuppen...


... var jag idag. fick i vanlig ordning springa till toan : / börjar bli riktigt trött på detta. hur orkar man? suck. har nyss ringt till vårdcentralen, dom ringer upp mig halv ELVA! fan att man ska behöva vänta så länge då.

                                     image26 Toan, människans bästa vän?


Älskling ligger och sover, han ska up kl 9, så det är ju snart. fast sen är han ju i skolan till 5 i eftermiddag :( suger. hade jag mått lite bättre, bara liiite, hade jag tagit en tripp till kholm, har ju för fasiken inte varit i min mors hus än. vilket jag såklart vill. men det är nog borträknat ett tag framöver.

ne, nu ska jag försöka käka lite bananyoghurt. håll tummarna för mig att det får stanna ;)

ha en bra dag! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0