Äntligen!


Wiie, äntligen har snön kommit till Norrköping! =) var överlycklig när jag såg det i morse kl 4!!! Vad gjorde jag uppe så dags kan man ju undra då.. Var nämligen så att jag var upp och sa till min karl på skarpen att han minsann fick ta och komma till sängen och lägga sig, hålla på och sitta vid datorn hela natten =) han är galen. Men han kom med mig så fint! jag har sovit sjukt dåligt inatt, kännt saker som jag aldrig har gjort förut, det kändes som att en arm skulle komma ut  =/  jätteskum känsla. Och drömt konstigt, men allt det där hör ju till! När älskling kom så gick det som vanligt lättare att sova.

I morse runt 9 pälsade jag och Tone på oss ( Tone har ju redan sin päls på sig, men inte jag) ;) vi tog oss en långpromenad i snön. Och ojoj vad hon ÄLSKAR snö! =) riktigt roligt att se henne springa, rulla, hoppa omkring i snön. Så söt min lilla jycke.



Nu har vi nyss ätit lite lunch, wok och nudlar. Mumma var det! Älskling har traskat iväg till skolan och här sitter jag! Vet inte vad jag ska ta och hitta på? Blir väl i vanlig ordning städning som står på schemat! = / Sen ska jag faktiskt vila lite på eftermiddagen med tanke på den urusla sömnen inatt.

Haha, nu kom Kicki Danielsson på stereon här! =) Då kan jag inte annat än att tänka på mig och Dessan. Härlig låt ;) inte för att jag e något dansbandsfreak direkt, tvärtom! Men den är faktisk härlig! Haha, illa.

igår kom jag och tänka på att det snart är dags att tänka ut vilka man ska skicka sms till sen när bebis har tittat ut! Kan tänka mig att några kanske vill veta och är lite nyfikna iaf. Får sätta mig ner och tänka ut det sen! Om ni vill ha ett litet sms så skriv det här...

Jaja, nu ska jag inte tråka ut er!


hare bra i snövädret!

Kommentarer
Postat av: emma.e

haha. emma och jag satt och prata om dig förut, om du skulle skicka sms till oss när bebisen tittat ut eller om man får reda på de 2 veckor senare :P Så ja, ett sms till e och h är väl självklart?

2008-11-24 @ 16:40:45
Postat av: Jessi

jag vill också veta när den ploppat ut! fast iofs, det lär nog emma e ringa o berätta på en gång. =p

2008-11-24 @ 22:52:12
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0