Besök?


Idag kommer kanske Emmornax2 hit! =) Ska bli mycket trevligt i såna fall. Vi ses allt för sällan- hoppas det blir ändring på det när vi bor i kholm nästa år. Emma.e ska väl låna Martins hårtrimmer och trimma Ziza, stackars vovven har blivit klippt av sin matte igår och det blev tydligen inte så bra =P haha, vilken syn.

Kom nyss hem från barnmorskan, är ett himla springande där nu dom sista veckorna. Allt är iaf bra med lilla bebis,enligt barnmorskan är det en normalstor bebis, varken liten eller stor, men den kommer väl hinna växa till sig och bli megastor, allt för att min förlossning ska bli så jobbig som möjlig! =) Bebis passade även på att puta ut rumpan på barnmorskans hand, ouppfostrad redan? =P

Läste igenom lite av mina inlägg här igår och såg då att jag mest skriver en massa negativa saker om att vara gravid. Måste ju skrämma livet ur alla som inte varit gravida så att dom aldrig vill bli det! Men jag lovar, det är jättemysigt också, en känsla som inte går att förklara, det måste upplevas. Jätte mysigt att känna att man har "något" inom sig som rör sig. Speciellt lite längre fram i graviditeten när man nästan kan "prata" med sin bebis, få en spark där man lägger handen osv. och magen kan vara jobbig att ha, men likaså där så är det otroligt mysig och man känner sig väldigt kvinnlig med sin stora mage =) Nog om det nu. Alla blir väl uttråkade av mitt bebisprat! =)



Nu kommer snart min käre kille hem och äter lite lunch med mig, sen är det bara att invänta sms från Emmorna och se om dom kommer eller ej. Hoppas!

Åååh, jag är sugen på lussekatter! GE MIG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0