Fisk!


Idag ska Älskling ÄNTLIGEN sätta i sin bakgrund i det stora akvariet som han har gjort. Ska bli skönt att få bort dessa frigolitklumpar :) heeh. Sen ska han dessutom köpa lite mer fisk idag :) och det är ju alltid kul. kan gissa på att jag kommer att få assistera honom lite, lika bra det så att det blir bra gjort ;) hehe.
Konstigt hur mycket man kan tycka om ett par fiskar, dom simmar ju bara runt där och är fina. Men det är jättekul att mata dom och ha sig, och nu speciellt är det lätt att man blir stående framför det stora akvariet och kollar på alla små yngel som simmar omkring :) precis överallt.
Kanske dumt att skriva stora akvariet, båda två är ju ganska stora :) 720l och 375l! :) Phjuu!

    

Inatt har jag sovit SÅÅÅ DÅLIGT! Har aldrig varit med om maken alltså. Vaknade runt halv 5, sen var det kört. Kunde inte somna om hur jag än låg. Gör ont överallt, sparkar överallt, svettas som en annan gymnast och ja, jag kan inte förklara :/ runt halv 7 vaknade älsklingen min också så vi låg och pratade lite och skrattade åt vår mojjekatt Liannah! Somnade väl om runt kl 8, och så vaknade jag kl 10! usch och blä!

Nu ska jag sätta på hög musik här och fixa och dona lite!

Hare kanoners!

Kommentarer
Postat av: Jessi

hörröö! nu vill vi ha lite uppdatering med bilder. =) vill se hur akvariet blev!

2008-11-13 @ 23:20:56
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0