GRIS!


usch, känner mig som ett gammalt vårtsvin! buken är stor och iväg för allt. USCH! Nu har jag även börjat få problem att sova! Hur jag än ligger så är det obekvämt och trycker. ska bli VÄLDIGT skönt att bli av med buken sen. Men då ska den väl hänga som en annan bulldeg ist :D haha. Aldrig är man nöjd!

Pratade nyss med min mor. Hon har fått STICKMANI! hon stickar och stickar som en annan tant :) så söt så! Vet inte hur mycket tröjor,mössar och byxor lill*n kommer att få :) Nu ska hon börja sticka på en overall ( bilden under ), jättesöt är den verkligen! Hon är så duktig och söt min mamma!

 


Ne vet ni vad. Nu ska jag ta en lång härlig promenad med min vovve! Sen ska jag köpa lite chips till kvällen ;) hehe. Julmust finns det redan hemma :) usch, vad jag äter. Speciellt på helgen! Kommer fortsätta vara ett vårtsvin även efter jag slutat vara gravid!

Have a nice weekend! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0