Hålla på & ramla hela tiden!!!


Suck! Blir galen på mig själv. Jag har under loppet av bara några dagar ramlat omkull ute två ggr!! Här om dagen halkade jag på en isplätt och när jag var ute med tone nyss så "halkade" jag på typ löv eller något.. Nu fick jag dessutom skrubbsår på benet :( ajaj. Om inte annat så kan det ju vara farligt om jag slår i magen, men det har jag inte gjort iaf. Men attans vilken fast upp man får när man ramlar ;P då kan man inte tro att man är höggravid inte! haha. Men att ta sig upp ur soffan kan ibland ta evigheter!! konstigt!


Idag vet jag inte vad som händer, kanske ska ta en sväng ner på stan och kolla lite. Men så trist att gå själv! :/ jaja, det löser sig väl. Får väl dra med min karl ;) haha, eller inte. han hatar att gå på stan.

Nu ska jag tvätta mitt stackars sår! :(

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessi

halkskydd under skorna vore bra! ;) vi vill inte veta av någe mer ramlande! =p

2008-11-04 @ 14:30:09
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0