Här sitter ...


..jag i vanlig ordning. Inatt har jag sovit jättegott, och det tackar vi för!
Kom nyss in efter att ha kastat boll med Tone ute på gården, det var inte det lättaste kan jag säga. Bollen som är röd blev istället vit och dubbelt så stor =) en snöboll med andra ord! Det gjorde iaf att Tone hade lite svårt att hitta den =P

Idag rullade pengarna in på kontot också, härligt. Trots att det inte var överdrivet mycket som vanligt så kan jag ju iaf betala min del av hyran och lite räkningar.. En och annan julklapp är ju kvar att köpa också, så pengarna som blir "över" får gå till det! Påtal om julklappar så har jag sagt det länge nu, att jag måste börja inhandla dom, och det har jag gjort, men inte alla. Och kan ju vara god tid för att göra det nu... Annars brukar det ju bli så att man gör det någon dag innan julafton när det är smockat med folk på stan.. och vi vet ju inte vad jag gör några dagar innan julafton.. Vill ju inte riskera att vattnet går när jag är på stan =) hehe.

Nu tror jag att jag ska ta mig ett härligt bubbelbad!! Det är ju ett utav mina största intressen =/ det är vad jag gör när jag har tråkigt.. Vilket jag har ganska ofta! =) Älskling är i skolan och kommer hem om en timme, så jag har ju gott om tid på mig!

Sen blir det väl en och annan promenad i snövädret med hunden, och kanske en och annan halkning så man hamnar på backen =P

Jaja.

herråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0