Ingen snö här inte!


Nej, självklart inte! Men 5 mil bort i Katrineholm ska dom minsann få ha snö! Orättvist tycker jag :) här skiner solen och man kan ju nästan tro att det är sommar - skämt å sido - nej, men jag tycker faktiskt att snön får ta och pallra sig hit också.

Snart kommer älskling hem på lunch, vi ska äta lite gulaschsoppa. Sen ska jag väl springa en vända på stan tänkte jag. Har lite saker jag måste inhandla. Ikväll vet jag som vanligt inte vad som händer, inget bra på tv va?

urk, jag mår illa idag! :/ inte magsjuka på g hoppas jag!? Det klarar jag mig gärna utan. Vem gör inte d! Jaja, tråkig blogg som vanligt, men någe måste man ju skiva... Eller.. hmm.

Värma lite soppa nu då!

Krams!

Kommentarer
Postat av: emma e

retades lite med camilla igår om att de snöade mer här så fick till svar "det är ju bara för att ni bor på landet, föresten har ni grisar oxå?" haha.

2008-11-20 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0