Katrineholm!


Sitter just nu i regninga Katrineholm, hos min mor närmare bestämt! Regnet öser ner, vilket jag INTE tycker om med tanke på att jag snart måste ut i rusket. Ska lämna Tone hos farfar kl 13.
Kom hit i går eftermiddag, skulle ha åkt tåg, men det visade sig att Emma var i Norrköping så fick lifta med henne :) snälltsnällt! Gjorde inget speciellt igår kväll, bara degade och kikade på film :)

Vid 13 kommer älskling med tåg, då blir det pizza med honom och Poyan på Venezia, sen blir det Hulta antar jag. Ikväll ska vi nämligen på musikal med svärföräldrarna, i etuna. Dom ska bjuda oss, och vi kan ju såklart inte tacka nej :) Kan ju bli intressant. Kan inte minnas att jag varit på någon musikal någon gång förut?! återstår å se. Det jag mest stonkar över är hur jag ska klara av att sitta ner i TRE TIMMAR!?!? Bebis har en förmåga att trycka upp sina fötter och ben under mina revben när jag sitter, inte alls skönt faktiskt...

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, och ringa och fråga farfar om han inte vill komma och hämta mig så jag slipper gå i regnet ;) han e ju för snäll så kan redan gissa svaret! :D

Ha en trevlig helg hörreni!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessi

inte långt kvar nu ^^ och jag hoppas förresten att ni är kvar imorrn så ni kan titta förbi en sväng! =)

2008-11-14 @ 11:41:38
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0