Klart! =)


Nu är bbväskan nästan helt packad och klar :) nu står den bara och väntar på att få komma till bb! Vi har också bäddat spjälsängen nu, så vad som fattas nu är bara bebisen! Om en vecka är det helt naturligt att bebis kan födas, och den är då helt "klar".. Längar verkligen efter bebis nu och ska bli otroligt spännande att se vad det är för en liten filur som legat i min mage så länge.

Sitter brevid min Älskling här som gnäller om att jag aldrig skriver om honom i min blogg =) frågan är vad jag ska skriva om honom? Mer än att han är världens bästa kille. Det du skriver Emma.e om att alla karlar är svin stämmer faktiskt inte :D fast kan hålla med om att de flesta killar du "råkar ut" för är lite svinaktiga!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa lite gravidtidning sen nanna kudde, men först blir det nog lite varm oboy med vispgrädde ;) onyttig i vanlig ordning! 

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0