Loppis!


Idag har vi spenderat vår dag på loppmarknad :P haha. Jag, Älsk och Marcus åkte dit runt kl 9.30 i morse med en fullsmockad bil! Sen var det bara att sälja. Massor utav folk dom första två timmarna, sen blev det lite dött och färre som kom och ville köpa. Men vi lyckades ändå få en hel del SKRÄP sålt :) vi tjänade lite över tusenlappen. Riktigt nice. Och väldigt trevligt var det också, faktiskt! Men så är det väl när man är med trevligt folk! Dagen gick sjukt fort.
Gick upp redan kl 6.45 i morse för att ta en långpromenad med min lilla gullevovve med tanke på att hon skulle få vara själv ett par timmar. SÅ nu är jag ruskigt trött ska jag säga.

Emma.e och hennes vilda systerbarn var här en stund förut, drack lite te och prata lite. Alltid trevligt när du e här strå! :) Sen blev det till att bada bubbelbad med älsk, somnade ju nästan, så sköönt! :) Nu har vi kollat på ett par prison break avsnitt och käkat tacos. Snart blir det väl sängen antar jag, med sovmorgon i morrn tack! :)

Idag går vi in i vecka 34 i graviditeten, vilket innebär att det är 6 veckor kvar nu. Länge tycker jag, fast om man tänker efter så kanske det faktiskt inte är det! :) kommer nog ändå inte att fatta att jag ska föda fram en liten bebis förrens jag väl gör det! :P

I morrn blir det lugna gatan kan jag tänka mig. Det söndagar är till för ju ;)

Sov sött, eller festa på.. vad ni nu ska göra under natten :)

kramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0