packa bbväskan...


ojoj, så svårt det kan vara. Här om dagen när jag var hos barnmorksan fick jag skäll för att jag inte hade börjat packa min bbväska ännu.. Hon menade på att bebis faktisk kan komma när som helst och att man måste åka iväg fort, och då är det ju bra om den är packad och klar att bara ta med sig. Jag tycker det är jättesvårt vad man ska packa idär.. Eller egentligen inte, men jag har nog bara inte riktigt fatta att jag ska ligga på bb och föda barn!?! När fattar man det om jag får fråga? Under den där otroliga smärtan som alla pratar om!? : / Ja, det ska bli intressant.
Har iaf tänkt att jag ska börja packa lite smått idag. Ska väl lägga i lite kläder till mig samt bebis... har ni tips så skriv :) man ska ju ha med sig hygienartiklar också, men dom kan jag ju inte lägga i redan ju! Dom anväder jag ju...

Jaja, ointressant skrivande.

Idag kommer Emma.e hit till Norrköping, vi skulle ta en fika på stan om jag förstod rätt? Kvinnan ska ringa mig, hon sa att det skulle bli ganska tidigt, så jag var ju uppe med tuppen, men har hon ringt? haha, ne.. jag borde ha lärt mig vid det här laget att tidigt för Emma.e är sent :D

Älskling kommer snart hem från skolan då ska vi käka lite pasta carbonara. Intressant, tror inte jag har ätit det förut. Han som lurar på mig dessa maträtter!! :) Just ja, är ju fredag idag, vilket förresten inte spelar någon roll för mig, alla dagar är likadana för mig ju. Helg hela veckorna ;) låter härligt va?? Ne, usch och fy så tråkigt det är att bara gå hemma.

Nu ska jag ta och ta fram receptboken och titta hur detta ska gå till! :)

Ha en nice helg! 

Kommentarer
Postat av: Jessi

pasta carbonara är ruskigt gott ska jag tala om ;) o förresten, hah. bbväskan, vet att jag nämnde den redan när jag och emma var hos dig ^^

2008-11-21 @ 11:38:32
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0