Pizza.


Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza, mumma! Den står i ugnen nu och väntar. Eller dom ska jag väl säga :) min söta älskling gjorde en hjärtformad pizza till mig ;) hehe.  Pizzorna ska avnjutas framför tvn, närmare bestämt prisonbreak :) sen blir det väl ngn film också. Cheezballzen får vi inte glömma heller! =P

Vafd har mer hänt idag då? =/ gått min dagliga långpromenad med tonevovven, dammsugit lite, och när älsklingen kom hem från skolan så åkte vi med Marcus till willys, snällt att vi fick åka med =) så nu e kylen full igen. Skönt!!

På söndag får man äntligen börja julpynta =) det är mys. Så kommer även min Mor, Henrik och Alexander på besök. trevligt! Dom har dessutom hembakta lussekatter med sig. Haha, västa grisen jag är. Bara skriver om godsaker tror jag!

Ne, nu ska jag checka pizzorna i ugnen.

Ha en härlig helg folket!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0