Så var det...

.. 30 dagar kvar! Konstigt att det känns som att 30 dagar är en evighet! :P Sen får vi ju inte glömma att det lika väl kan  vara 15 dagar kvar, eller 45! Eller varför inte ännu mindre, det får vi inte veta förrens bebis är ute.
Var hos barnmorskan igår, bebis är nu helt fixerad och ligger på plats :) hon tröck och kände på magen och hon sa att det kändes som en normalstor bebis. Och om hon fick gissa så trodde hon att det var en liten pokje i min mage. Man börjar bli RIKTIGT nyfiken nu, man vet att man ska få en bebis, och man tänker på det ständigt, men man kan inte se vilket kön det är. Är det en pokje eller flicka må tro? Jag känner mig så bombsäker på att det är en pokje, så kommer väl bli jättechockad om det är en flicka :) hehe. Vilket som blir underbart!



Igår var vi och köpte ännu mer fisk, eller ja, min kära Älskling köpte fisk. Dyrt intresse han har må jag säga :) men oj så fina dom är sen då. Riktigt ögongodis. Vi satt framför akvarierna igår kväl i varsin fotölj, istället för framför tvn :) det händer mycket där inne, det kan man inte tro :D



Nu ska jag snart rota fram Tones reflexshalsband och ta en promenad med henne. Shit så mörkt det blir fort. Inte mörkt nu, men liksom grått på något sätt. Jag är väl den enda som tycker det är mysigt med mörker tidigt om dagarna. Jag tänder alla mina doftljus och bara njuter! :) Nu är det bara snö som fattas. Och julpynt :) men det får man ju snart ta fram, då jäklar.

Ne, rota efter halsband var det! På bilderna ser ni hur bebis "ser ut nu" och den andra på hur dom nyinköpta fiskarna ser ut!

Herrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0