Think twice


Sitter här och lyssnar på Celine dion, hittade en skiva här om dagen. Hon sjunger ju faktiskt riktigt bra och med fina texter. Fast lite deppvarning på dom kanske...

Ska snart traska iväg till parken med Tone och passa på och handla samtidigt. Hon står här och tittar på mig med ledsna ögon som säger " snälla, kan vi inte gå ut nu " hon kan konsten att tjata!!! Hur nu en hund kan göra det : /
Älskling ska vara i skolan sent idag, till 5! :( Så tråkigt när han har långa dagar. Jag bara går omkring här hemma som en annan hemmafru!

Annars är det som vanligt ingenting speciellt som händer. Ovanligt va? ;)

Just ja, snart dags att börja småhandla lite julkappar... Svårt!! Pratade med min mor förut och hon började fråga om hur vi ska göra i jul... Ja, önskar jag kunde svara på det :P vill ju inget hellre än att fita jul med julmat osv, men kanske ligger och föder barn då.. Fast det vill jag ju såklart också, kanske inte själva födandet, men att äntligen få ut mitt knyte. Som min farmor Gun sa till mig tidigare idag när vi pratade i telefon " Jag lovar, du längtar inte till förlossningen, det gör så JÄVLA ont" - haha, stöttande farmor man har! :)

Jaja, ska sluta tråka ut folk med mitt bloggande och ta mig till parken ist.


Kramkram

Kommentarer
Postat av: EmmaH

eeeh, plättfarmor hålla på och skrämma upp dig ;) haha..

2008-11-06 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0