Tones dag idag!


idag fyller lilla jycken 2 år. Stora vovven börjar hon bli! Och det ska firas såklart. Eller det har firats idag, bara tårtan kvar. I morse så gick hon och älskling till djuraffären där hon fick en grymtande gris, riktigt sabla ful men hon älskar den, har lekt med den preciiiis hela dagen.. Kanske inte lekt, men vad hon än har gjort så har den legat brevid henne :) så söt hon är min lilla jycke. Nu har vi nydligen varit ute på promenad och haft det skoj, gömt en massa godis i löven och lekt med pinnar, det gillar hon massor :) Senare ikväll ska hon få en "hundtårta"!

Annars idag har jag varit yr som två fyllon! Vet inte vad det kommer sig, men kan ju lista ut med lilltån att det har med graviditeten att göra.. Som allt annat! :) har kommit till den fasen i graviditeten att jag varken kan stå, sitta eller ligga bekvämt. Alltid är det en rumpa, en fot eller något annat som trycker där det inte alls är bekvämt, och om inte det så har jag samandragningar så att magen är lika hård som sten och det känns som mensvärk X5! Jaja, nogklagat! Jag har ju faktiskt valt det själv som någon anonym skrev till mig :) fast det kan ju faktiskt vara jobbigt ändå! Det ligger ju faktiskt en ca 2 kilos bebis i magen och har det trångt, konsitgt om det inte kändes jobbigt och tungt då och då! :P

Ikväll blir det pastasallad och myspys i hörmörkret! Jag gillar hösten! :)

Ne niiii, nu ska jag ta en sväng om med dammsugaren!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0