Vart tog snö vägen? :(


jag blir ledsen i ögat! Snön är ju nästan borta nu =( Det som var så härligt med all snö! *morr* hoppas det blir kallt snart igen och att snön faller igen!

Emmorna kom till mig igår en sväng, vi babblade lite och så "trimmade" jag Zizatovan! Haha, vilken jycke. Det blev inte så bra direkt, men svårt med den trimmern jag använde och så var ju hela hon en stor tova. Efter att dom åkt hem gick jag ner en sväng på stan, där hittade jag en lussekatt på affären =) kunde såklart inte motstå den, hehe. gott vare. Hittade även en julklapp till Älsklingen min.

   Emmorna!

På kvällen blev det tvtittande och inte så mkt mer.
Idag har jag inte en aning om vad som sker? I vanlig ordning med andra ord. Ge mig tips! hah.

Nu ska jag iaf ta tag i disken. Wiie så roligt! not.

Krams

Kommentarer
Postat av: Jessi

Haha ! Jag har inget liv annars, det är därför jag bloggar så mkt . =p haha!

2008-11-27 @ 22:44:18
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0