Vilket väder!!!!


Sånt här väder är inte alls kul när man har hund! Man vill helst inte gå utanför dörren när det regnar/blåser, men det struntar ju hunden i! Så det är bara att klä på sig och ta den där promenaden iaf :) utan gnäll. fast kan ju vara ganska skönt att gnälla ibland.

Ska väl kanske ta mig en sväng ner på stan också, kolla på lite julklappar. Bäst att börja redan nu. Kom på det här om dagen när jag var nere på stan, för er som inte vet är det en gigantisk backe ner till stan, och det blir ju då en GIGANTISK uppförsbacke när man ska hem. Jag trodde seriöst att jag skulle svimma när jag kom hem den dagen, blir så lätt anfådd och helt slut, och kan tänka mig att det blir värre under dessa veckor som är kvar med tiden med magen! :P

I morse blev vi väckta av att försäkringskassan ringde, att det ska vara så svårt det här med föräldrapenning! Men tror det löste sig nu och att det ska bli rätt. Inte mycket pengar man får direkt : / men nu visade det sig iaf att det kanske kan bli några fler kronor, så måste ringa till Willys för ett arbetsgivarintyg, sen så!

Nehe, vad ska jag ta först? Hunden eller stan!?

Jaja, visar sig! Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0