Blev en tripp till kholm! :)


Igår fick vi ett ryck när vi vaknade, vi ville åka till kholm! :) Först åkte vi ut till hulta och umgicks lite med Älsklings päron, sen åkte vi till Poyan, Malin och Linnea och käkade pizza i vanlig ordning ;) vi tog även en tripp till nya Coop, var ju tvungen att se hur det såg ut! och där hittade vi billigt godis ;) perfekt för en godisråtta som mig.
Lilla Linnea var som vanligt olagligt söt, en riktig liten pralin som växer så det knakar och har blivit till en liten person nu :)
Totte, Andreas och hans tjej kom också förbi, vi satt och prata och hade det trevligt som vanligt. Jag hade dock svårt att sitta, stå, ja egentligen inget var bekvämt :/ magen värkte ( små samandragningar ) och så skulle såklart ryggen spöka också! Inte alls kul. usch.
Vi åkte tillbaks till Älsklings päron runt 10, så spenaderade vi 2 fucking timmar framför DATORN!!!! Deras dator hade pajat, och Älskling är den enda som kan fixa :P inte så värst kul, men det blev ju klart till slut!


I morse gick vi upp runt 8 för att sen kunna åka med svärpärona in till kholm, dom skulle till Uppsala så vi var liksom tvungan att följa med in till staden. Så vi spenderade 1½ timme hos min kära moder.
Väl hemma blev det inga lugna bullar inte, nedå. Vi har rensat i vårt förråd ( phjuuu ) mycket grejer! Men nu är det rensat och fint och vi får även in mer grejer där om vi vill! :) Sen har jag legat och degat framför tvn hela kvällen och är redan dötrött! :/ Men kan ju inte sova redan? :S jaja, jag hittar säkert något som behövs göras... Typ diska! haha.


Ny vecka i morrn då! Det kommer hända ganska mycket faktiskt. Ska på ngt möte på försäkringskassan i morrn, sen på tisdag kommer min lilla farmor hit och umgås.. och hmmm, på onsdag är det barnmorskebesök.. ja, sen är det lugnt som jag vet. Emma.e frågade om jag ville följa med till busfabriken i helgen, kanske, kanske inte. Vi får se. Jag kan ju inte direkt göra så mycket där med dom små, jag e en aning för stor för det tyvärr! hehe.

Påtal om stor så e bebis det också nu! Det känns. Fast det skriver jag ju varje vecka :P men nu ÄR den stor! Här om dagen så kunde jag för första gången urskilja en kroppsdel, nämligen en liten fot. H*n "sticker" ut den väldigt ofta så att jag kan hålla i den :P riktigt häftigt. Mysigare än en stor rumpa som sticker upp :) haha. Längar efter bebeis nu faktiskt!!

Ne, nu ska jag g ut med jycken!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha. skulle vara en syn om du följer med.. fastnar i nån lekgrej eller nåt ! =p

2008-10-26 @ 23:51:20
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0