Bullbak!


Mumma, har bakat kanelbullar i förmiddags.. Riktigt sabla gott! Farligt! Annars har jag inte gjort så mycket denna dag. Håller på och tvättar också, så då e man ju typ fast här hemma. Ska väl ta en långpromenad med Tone också i vanlig ordning. I ruskvädret.

I går hade jag prov i naturkunskap, gick väl sådär. Visar sig väl sen vad resultatet blir! ;) och i tisdags var vi på sista föräldrautbildninge, fick kolla på en förlossningsfilm och så besökte vi förlossningen/BB, spännande men nervöst. Man kan ju inte tänka sig att man själv ska klämma ut en bebis och ha sådär ont. Ut ska den, vare sig jag vill eller inte :) hehe, fast klart jag vill ha ut den, men ack så nervös man är för den där smärtan som man inte har en aning om hur den känns! Tur att jag kommer ha Martin vid min sida, annars skulle det bli tuffare :)

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig ett bubbelbad såhär mitt på dagen :P innan promenad... Fast egentligen är det väl skönare att ta det efter promenaden :/ jaja, vi får se. Något ska jag göra iaf.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur är det med dig? När kommer bebisen, känns som de är påväg snart :) kraaaam EmmaH

2008-10-13 @ 12:49:01
Postat av: Dessan

Dom där kanelbullarna vill jag smaka på onsdag ;)

2008-10-13 @ 17:15:10
Postat av: Svar Emma

Det är bra med mig! Snart säger du!? :P haha, nje, kan inte kalla 2 månader snart! :) Hur är det med dej?

2008-10-14 @ 10:19:39
Postat av: Anonym

Ja, självklart ska du få smaka bullar ;)

2008-10-14 @ 10:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0