Fullt ös...


Phjuu! Har just nu två vilda/galna hundar här! Dom river vår lägenhet :) är hundvakt åt Tuva idag när Elin jobbar. Tone är glad :D men inte katterna, hehe.


Två helgalna jyckar som river vår hall! :)

Dagen idag är som vanligt fullspäckad av saker som ska göras. Måste plugga MASSOR, har prov om en vecka, och inget litet sådant heller :/ var på skolan idag och "gick igenom" vad vi ska kunna till provet, och det var inte lite. Så det blir till att råplugga nu i en veckas tid. Ska även hinna gå ner till banken och sätta in lite pengar, sen klockan 2 blir det promenad med Therese och hennes lille Charlie. trevligttrevligt!  Mellan allt det där ska man ju hinna äta och duscha osv :P
Jaja, bättre än att inte ha något att göra!

Längtar som attans till på Söndag, först IKEA sen ska vi äta på bacchus!!! mumma, världens godaste plankstek har dom! Gå dit om ni inte har varit där :)

Ne, nu ska jag duscha, eller kanske bada? :) ( jag har badmani ) sen ska jag svänga ihop plättsmet så den får stå och dra sig lite innan det är dags att tillaga dom :) smarrigt!

och EMMA.E!!! Jag vill veta vem din karl är! Se till att ta lite foton på honom! :)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0