Kyckling!

Fanns det inte en reklam för ett tag sen där dom sjöng att man äter kyckling på fredagar? :) Det ska iaf vi göra ikväll! Ganska lugn dag idag, älskling har varit ledig så vi har umgåtts och haft det mys. Gick en liten promenad med vår tokiga hund som bokstavligen dök i lövhögar :) ja, efter godis då såklart. Hon är bra söt hon. Sen har jag rotat runt i lite kartonger och sorterat lite saker, vi ska nämligen på loppis nästa helg :D haha, värsta gamlingarna. Nej, men vad tusan vi har massor av skit som bara ligger i kartonger och tar en massa plats, så då är ju loppis kanon, och så gör vi det ju såklart för att vi kan ju faktiskt tjäna in en liten slant :) kanske till några blöjpaket ;) Det lär ju gå åt sen liksom. Lill*n lever och mår bra i min mage. Den ska enligt alla skriverier nu känna igen mammas och pappas röst :) och vår bebis lär ju känna igen vår katts röst oxå :) så mycket som hon springer omkring och mjauar hela tiden! Just ja, bakade lite saffransmuffins idag :) det är riktigt mumma. Jag vet det är långt kvar till jul, men det är ju så gott med saffran så kunde inte motstå det faktiskt! Nehe ni, nu ska jag göra något annat, för att skriva blogg är jag inte så värst duktig på! ;) Ha en kanon helg!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Å vad roligt med små barn :) När ska du föda?? Hehe Lycka till med loppisen :)

2008-10-24 @ 18:36:11
URL: http://colinaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0