Rubrik?


Usch vad jag hatar att komma på någon bra rubik! Så idag blev det ingen vidare.

Idag kommer tvillingarna hit :) det ska bli trevligt, var evigheter sen jag träffade dom, speciellt Alec. Dom kommer vid halv 5, innan det ska jag hinna ner på stan och köpa lite saker. Så ska jag jobba i morgon, på Willys. Det var ju EVIGHETER sen sist jag jobbade, så det blir intressant :) ganska långt pass också 9-18, så pengar pengar till mig!

Annars händer det som vanligt ingenting speciellt kul :)
Magen växer på, eller bebis växer ska jag väl säga! Sparkar allt hårdare nu, och allra helst på revbenen, ajaj. 8 veckor kvar nu till den tittar ut! Ska bli spännande. Och skönt att slippa ha den ligga i magen och ha den här med oss ist! :)

Ne, nu ska Tone och jag traska ut i höstvädret.

ha det kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0