Sjuk & besök!


usch usch, jag är sliten och förkyld! :( Började igår när jag jobbade. Inte alls kul! Men man är inte sjukare än vad man gör sig, så bäst för mig att jag gör mig frisk idag för Mia och Julia kommer snart på besök! Jag och Tone ska snart gå och möta dom på tågstationen. Blir väl en fika eller två och en liten runda på stan kan jag tänka mig! :)

Jobbade somsagt igår mellan 10 och 18, dom ringde mig kl 21 på fredagkvällen! Snacka om att ringa i sista sekund :) och otur för mig, hade dom ringt lite tidigare hade jag kanske kunnat åka med Emma.e och Jessica som var här tidigare på kvällen på en fika. Men nejdå!

Annars, ptjaaa, inte så mycket. Gick in i graviditetsvecka 32 igår och det märks att det börjar bli trångt där inne för vår lillplutt. Vrider och vänder på sig väldigt mycket och det känns som det vore en stor val inuti mig :) hehe. Folk säger att magen har växt men det är inget jag kan se! :P Kanske för att jag ser den varje dag...

Nu ska jag platta mitt hår sen traska iväg!

Sänder en tanke till dig EMMA! usch, stackars dig! Finns här om du vill prata! :(

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack vännen <3 / Emma

2008-10-19 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0