Trångt!


Det är det minsta man kan säga att bebis verkar ha i min mage. Det känns att det blir mindre å mindre utrymme att sparka runt på där inne, vilket leder till att man kan få en aning ont på diverse ställen och även att jag får det lite svårt att andas ibland... Stackars bebis, otäckt å ha det sådär trångt och inte kunna sträcka på sina små ben.

Idag har vi tvättat så bebiskläder för första gången :) har ju fått en hel hög med kläder av bebis mormor, och det ska ju såklart tvättas innan, nu ligger det rent och fint nervikt i en låda redo att användas om ett par veckor! :) Påtal om veckor så undrar jag verkligen vilket datum den lilla har planerat att komma ut! Helst inte på julafoton eller två,tre dagar innan om jag får bestämma.. Jag vill ju faktiskt fira jul utanför BB`s väggar :) men det återstår att se... Med spänning. Lite mindre är 8 veckor kvar nu!

Annars händer det som vanligt inte så där jättemycket. Har börjat kolla på Prison Break, mycket BRA! :) förstår inte att jag inte har gjort det innan. Tur för mig att min älskling har alla säsonger på datorn. Så kvällarna spenderas framför tvn :)
Här om dagen drack jag min första julmust :) fick paniksug efter just julmust, älskling var nere i två affärer för att köpa det åt mig, men utan resultat så då tog jag cykeln till ICA och där inne hittade jag min efterlängtade julmust :) mumma säger jag bara- synd bara att jag inte kände sådär jättemycket smak pga förkylning! : / Jaja, det lilla jag kände var iaf gott!

Nu ska jag snart ta min näsduk och lägga mig och sova! I morgon händer det som vanligt inget speciellt, blit väl en promenad eller två med hunden och så lite städning på det ;)

Hoppas alla har det kanoners!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0