Trött och åter igen trött!


ja, usch oh fy för denna trötthet alltså. Känns som att jag dom flesta dagar skulle kunna ligga nerbäddad i soffan och bara glo på tv. Idag är en sån dag. Men så har man alla dessa måsten, t.ex. gå på promenad med hunden (det går ju liksom inte att strunta i bara sådär) sen har vi tvätt idag också, skittråkigt att springa upp och ner till den där jädrans tvätten, men rena kläder vill man ju ha :) bläää! Så att ligga nerbäddad och bara ta det lugnt kan man ju glömma :(

Har även varit hos barnmorksan idag, fick träffa en annan barnmorska, den jag brukar träffa har semester. Denna var inte alls lika bra :P men allt såg iaf bra ut, förutom att jag har lågt blodvärde, men det har jag ju haft hela tiden. Så blir till att knapra mer järntabletter, annars kommer jag vara helt slut efter förlossningen enligt barnmorskan ( och det lär man ju vara även fast man har bra jänvärde, och vill ju inte ha det dubbelt så jobbigt ) :)
Så här ligger bebis i min mage nu. Fixerad med huvudet neråt, men ändå rörlig. Nästan fördigbakt nu! :)


igår var min kära farmor här. Vi lagade lite mat, fikade och gick på stan. Hon är som vanligt galen och köpte mig TRE par skor! tag två betala för tre. Så fick jag en "slit o slängjacka " som jag kan ha nu när magen är så stor. Och det behövs ju i denna kyla. I morse var det sjukt kallt ute. Jaja, min farmor är iaf den bästa!

Nu ska jag ta och diska så det är gjort, sen ska jag väl springa ner till tvätten antar jag!

Som älskling sa, nu kommer vi ju att vara trötta i ett par år :) haha. När man har barn blir det ju ännu mer "måsten" och saker som ska göras, och dom sakerna kan man ju verkligen inte strunta i! :) Men det ser vi fram emot!

Hare bra. Krams!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Passa på att vila....

Vänta bara när du ska mata på natten.

Det finns inga måsten när man är gravid.

Kram

2008-10-29 @ 16:14:15
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0