Dagen idag...


blir nog ganska så seg! Har inget alls inplanerat och Älsklingen går i skolan till 5.
Jag tycker att Elin ska höra av sig och säga att hon har Tuva, så att hon och Tone kan få busa. Annars blir det till att gå en promenad ensam med min lilla skatt. Blir nog så att vi cyklar bort till Vrinneviskogen så går vi en långpromenad i skogen där, det gillar hon =)



Så var det fredag igen, veckorna bara springer fram. Ikväll blir det mys med Älskling framför en bra film. Sen nanna kudde skapligt, ska ju upp och jobba i morrn, i kholm. På mitt kära Willys =) Så kom och handla utav mig i morrn vett ja.

Bläk så svårt det är att skriva blogg. Har absolut ingen aning om vad jag ska skriva om! Visst, det händer inte så mycket, men lite. Just hur man ska skriva för att det ska bli intressant att läsa. Och på senaste tiden har ju faktiskt ganska så många börjat läsa min blogg.

Sitter här och lyssar på hög musik, kotten i magen sparkar runt massor, undrar om det är för h*n gillar musiken eller inte =) vi hoppas på det första. På senaste tiden har man blivit så van att h*n sparkar mycket så man tänker inte på det nästan, sen på kvällarna tänker man " hmm, har h*n sparkat idag" för har man inte känt något blir man ju orolig ist. Men när det sparkas på urinblåsan ( vilket är en favorit ) så önskar man att det ska vara lugnt där inne ist!

Nej, nu ska jag föna håret för snart kommer Älsklig hem och då ska vi äta!
Ni får väl se till att ha en trevlig helg. Vad ni nu ska göra! =)

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0