Fint väder och moccarutor.


Idag är det riktigt fint väder ute, så jag och Tone har varit ute på en långpromenad och kom nästan nyss hem. Härligt tyckte både hon och jag.  Nu har jag nydligen bakat moccarutor, det är mumma!! :) gjorde bara halv sats, annars ligger dom och möglar i skafferiet! Ingen som kommer och äter dom med oss ju :P

      

Igår var vi somsagt på föräldrautbildning.. Kan väl inte påstå att det var så värst mycket information som hade trott kanske, men det var väldigt trevligt att prata med andra gravida par som är ungefär i samma vecka som oss :) nu vet man att man inte är ensam om alla "besvär" som att springa upp på toa 10 ggr per natt, bli anfådd för minsta lilla osv! :) två ggr till ska vi dit så det är ju kanoners.

Pratade nyss med min farmor, blir en tripp dit i morgon. trevligt och skönt att komma ut dit och släppa allt här hemma :) få bli ompysslad som man faktiskt blir där :P hehe.
Nu tycker jag att min kära karl kan ta och komma hem, men nejdå, han har skola till 5, sen ska han träna direkt efter.. Så kan ju räkna med att se honom vid 6! :( Långt kvar! Men ska väl inte gnälla!

Nehe, om man ska ta och hitta på något? Blir väl något tråkigt i vanlig ordning. Tänk om man hade lite vänner i denna stad så man kunde ta en fika eller nått! :(

Jaja, ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

funderat på varför du inte har några vänner här?

2008-09-24 @ 19:38:48
Postat av: Johanna

HAHA!

2008-09-26 @ 19:49:17
Postat av: Anonym

för vi bor ju i kholm, saknar dig ! var så mysigt sist vi sågs, då känner man verkligen hur mycket man saknar dig. Tönt som kommenterat.. puss!

2008-09-26 @ 21:04:26
Postat av: Anonym

Det var från mig. EmmaH glömde skriva de! :)

2008-09-26 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0