God morgon.


happ, ny dag igen då. Länge sen jag bloggade nu upptäckte jag!

Har nästan nydligen stigit upp ur min sköna varma säng :P skulle mer än gärna ha kunnat lega kvar, men ska vid kl 10 traska iväg med Tonehunden till vetrinären. Hoppas hoppas nu att det är bra i hennes öron och att det inte behövs mer behandling.

Vad har jag hunnit med dom senaste dagarna då må tro? :) Har bland annat varit hos min söta farmor i vingåker. Vi var ute i skogen och plockade 15 liter kantareller :) askul att plocka svamp ju! och så var vi en sväng på factory outlet, min farmor köpte två tröjor till mig att "växa i" som hon kalla det :) hehe.

Igår var vi till förlossningsavd då jag har känt en kontigt känsla så dom tyckte vi skulle komma dit. Allt var tack och lov bra med den lille :) efter det gick vi och träffade Martins kompis lilla nykläckta bebis, så söööt så! :)

Senare i eftermiddag blir det fika med Therese och hennes lillkille Charlie :) trevligt! Nu är det snart dags att traska iväg!

ha en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0